سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس برای خدا، بابی از دانش را فرا گیرد تا به مردم بیاموزد، خداوند پاداش هفتاد پیامبر به او بدهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :79
مهمانان دیروز :130
کل مهمانان :279288
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/2/18
6:36 ع
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

چند سالی بود که برخی‌ها در صدد بودند تا با تاسیس آشپزخانه در روستای چشام مایه خوشحالی مردم شوند، اما به نتیجه نمی‌رسید؛ تا اینکه این طرح در ذهن خانواده‌ای متدین و مردم‌دار و محترم خطور کرد و با عزم و اراده و تلاش و پشتکار فراوان بالاخره به نتیجه رسید و اولین آشپزخانه عمومی در سطح منطقه داورزن هم در روستای چشام افتتاح شد. بنا به گفته علیرضا قربانپور سرآشپز و موسس این آشپزخانه مساحت این طرح 100 متری با ساخت و ساز و نیز خرید وسایل مورد نیاز 15000000(پانزده میلیون)تومان شده که خوشبختانه هیچ نهاد و مسئولی مساعدت مالی و زبانی که مایه دست‌گرمی ما باشد،انجام نداد گر چه ما بدون هبچ چشم‌داشتی این طرح را شروع کردیم و با عنایت پروردگار به سرانجام رساندیم.

کارت بهداشت

    نمای داخلی 

افتتاح این طرح مصادف بوده با ماه مبارک رمضان و این برادر عزیز این شایستگی را داشته که غذای افطار و سحری روزه‌داران را تهیه کند.

در حال حاضر روزانه حداقل 100 تا 150 غذا در روز فروخته می‌شود که با توجه به شروع کار و نداشتن امکانات لازم برای تبلیغات خدا را شاکرند و سپاس‌گذار.

مشغول کار

سرآشپز

سرویس دهی به ارباب رجوع

لیست غذاهای موجود:

چلوجوجه؛ چلوکباب؛ چلومرغ؛ چلوقیمه؛ چلوگوشت و انواع ساندویچ سرد و گرم.(قیمت غذاها با توجه به بی‌ثباتی قیمت برنج و گوشت درج نشده است)ولی در حال حاضر قیمت غذاها از 1400 تومان تا 2400تومان می‌باشد.(ضمنا برای مجالس این قیمت‌ها توافقی است).

 

آشپزخانه برادران قربانپور    (تلفن 09157700040)

آدرس: روستای چشام، ابتدای ورودی شهرک، جنب استادیوم ورزشی روستای چشام.