سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بترس که خدایت در معصیت خود بیند و در طاعت خویش نیابد و از زیانکاران باشى . پس اگر نیرومند شدى نیرویت را در طاعت خدا بگمار و اگر ناتوان گشتى ، ناتوانى‏ات را در نافرمانى او به کار دار . [نهج البلاغه]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :60
مهمانان دیروز :92
کل مهمانان :278863
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/2/15
9:4 ص
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

در ایام ماه پرمهر رمضان و در زادروز کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام بانوان روستای چشام در هیئت حضرت علی اکبر روستای چشام روزه خود را افطار کردند. در این مراسم که با حضور چشمگیر بانوان همراه بود ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار و روحانی مستقر روستا و جمعی از اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار حضور داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در حاشیه این مراسم از پروژه احداث خانه عالم روستا ـ که مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد ـ و پروژه ساختمان آشپزخانه حسینه روستا بازدید کردند و از همکاری صمیمانه مردم تشکر و قدردانی نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمیان با شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء و  دعای پرفیض توسل و افتتاح در مسجد جامع چشام از حضور پررنگ اهالی روستا در مراسمات فرهنگی و مذهبی مسجد تشکر کردند و حضور پرشور جوانان در این مراسمات را فرصتی گرانبها برای خودسازی و جامعه سازی دانستند.

ایشان همچنین با معارفه روحانی مستقر در روستا جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین روحانی ابراز امیدواری کردند که حضور دائمی و فعال روحانی جوان روستا منشأ خیرات و برکات فراوانی برای مردم چشام باشد.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار

حجت السلام و المسلین روحانی

 سبز پوشان نیروی انتظامی

افطاری بانوان

افطاری بانوان

افطاری بانوان


90/5/28::: 12:38 ص
نظر()