سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ سهل پسر حنیف أنصارى پس از بازگشت از صفّین در کوفه مرد ، و امام او را از هرکس بیشتر دوست مى‏داشت فرمود : ] اگر کوهى مرا دوست بدارد در هم فرو ریزد [ و معنى آن این است که رنج بر او سخت شود و مصیبتها به سوى او شتاب گیرد . و چنین کار نکنند جز با پاکیزگان نیکوکار و گزیدگان اخیار . و این مانند فرموده اوست که : ] [نهج البلاغه]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :65
مهمانان دیروز :130
کل مهمانان :279274
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/2/18
2:56 ع
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

 

باز هم صحبت از مقوله بسیار بسیار مهم و مشکل تمام نشدنی جوانان مستعد و کارآمد به میان آمد؛ مشکل اشتغال و کار .

در ابتدا کسی به همت و تلاش وصف ناپذیر این 4 برادر (آقایان: علیرضا، حسین، داود و سعید بروغنی) خوش خلق و باصفا اعتنا نمی کرد، اما بعد از این که این برادران به حرف خود جامه عمل پوشاندند و با فروش سرمایه های پس اندازی خود و کمک پدرشان و همین طور امیدهای مادرانه مادرشان، توانستند با تاسیس مرغداری تمام صنعتی گامی مهم در منطقه و همین طور اشتغال خود و دیگران یردارند. دیگران را متقاعد ساختند که خواستن توانستن است و می توان هر کاری را با تلاش و همت به سرانجام رسانید.

این طرح مهندسی است و جهاد کشاوری شهرستان سبزوار با نظارت مستقیم خود و تعیین بهترین محل از جهات گوناگون ایشان را یاری می رساند.

مساحت کل زمین: 15000 متر مربع.

زیربنای طرح: 1000 متر مربع

هزینه این طرح ( خرید زمین و مصالح بکار رفته) تاکنون که تنها ساخت و ساز آن به پایان رسیده ، بالغ بر 70 میلیون تومان بوده و طبق برآوردهای صاحبان طرح حدود 40 میلیون تومان دیگر نیز برای خرید وسایل که تماما صنعتی است، در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است که هیچگونه حمایتی از طرف دولت و موسسات وابسته بدان از این طرح نشده است و تماما هزینه ها بر دوش خود این عزیزان بوده است.

امید این عزیزان تنها به خدا بوده و همت و تلاش وصف ناپذیر خودشان باعث این رونق در منطقه خواهد شد که دیگر مردم منطقه برای خرید گوشت مرغ و تخم مرغ نیازمند به شهرستان سبزوار نباشند و بتوانند با بازاریابی مناسب این طرح بسیار بسیار عالی و درجه یک که در منطقه تا به حال نظیر نداشته است گامی مهم در این راستا برداشته باشند و هم خود اشتغال بکار داشته باشند و دیگران را مستقیم یا غیر مستقیم مشغول بکار دارند.

شروع کار

رنگ کاری ستون سقف

درون مایه طرح

در حال اتمام دیوار اطراف

دورنمای طرح

نمای بیرونی

ارسالی از: برادر عزیز ابوالفضل چشمی عباس

 


90/3/18::: 8:42 ع
نظر()