سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قدر پرسیدند ، فرمود : ] راهى است تیره آن را مپیمایید و دریایى است ژرف بدان در میائید ، و راز خداست براى گشودنش خود را مفرسایید . [نهج البلاغه]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :85
مهمانان دیروز :78
کل مهمانان :278796
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/2/14
11:19 ع
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

با عنایت پروردگار امسال نیز همچون گذشته توانستیم با همکاری مردم محترم روستا و جوانان و نوجوانان فعال مراسمی درخور شان و منزلت مقام والای حضرت قائم(عج) برگزار نماییم.

در همین راستا منتظران و دوستداران حضرت از یک هفته مانده به این مراسم روحانی و معنوی آستین همت بالا زدند و با تمام توان به تزیین روستا و محل برگزاری مراسم جشن پرداختند.

مراسم شب ولادت حضرت در مسجد جامع روستا با حضور مردم بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد و مراسم اصلی روز ولادت حضرت از ساعت 10 تا اذان ظهر به طول انجامید که در خلال برنامه ها علاوه بر مولودی خوانی و اجرای مسابقات متنوع، گروه موسیقی نوا با سنتور نوازی موسی الرضا ربانی خواه ، دف نواری علی چشمی و  خوانندگی مهدی ربانی خواه (در دو اجرای متفاوت) به اجرای  برنامه پرداخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

اینک  تزئینات روستا و مراسم جشن در قاب تصویر:

 

در شماره بعد قسمتی از اجرای گروه نوا را برای دانلود در اختیار قرار می دهیم.

عکاس: رضا چشمی و محمد چشمی


91/4/17::: 8:37 ع
نظر()