سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از یکدیگر مَبُرید و به یکدیگر پشت مکنید و با یکدیگر دشمنی و کینه مَوَرزید و برادر هم باشید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :16
مهمانان دیروز :92
کل مهمانان :278819
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/2/15
3:51 ص
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

در طلیعه ماه شعبان ماه نبی مکرم اسلام و همزمان با خجسته موالید ائمه اطهار امام حسین حضرت اباالفضل و امام سجاد (علیهم السلام) چشامی های مقیم سبزوار جشن باشکوهی برگزار کردند.

این جشن به همت هیئت چشامی های مقیم سبزوار در شامگاه روز یکشنبه 4/4/91 سالروز میلاد حضرت اباالفضل و روز جانباز و مقارن با شب میلاد امام سجاد (علیه السلام) در محل سالن جوانسرای دبیرستان اسرار سبزوار با حضور گسترده و پرشور چشامی های فرهنگ دوست و ولایت مدار ساکن سبزوار برگزار شد.

در این مراسم گزارشی از اهم فعالیتهای 5 ساله هیئت چشامی های مقیم سبزوار ارائه شد و مداحان اهل بیت در مدح و منقبت ائمه هدی و فضیلت ماه شعبان به شعر خوانی و منقبت خوانی پرداختند. همچنین گروه موسیقی شیدا با اجرای موسیقی زنده سنتی زیبا و گروه تئاتر با برنامه های شاد و مفرح شب خاطره انگیزی را برای تمامی شرکت کنندگان رقم زدند.

برگزاری مسابقات زنده میان کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود. در این جشن از جانبازان سرافراز و آزادگان عزیز چشامی نیز با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

شایان یادآوری است که علاقه مندان می توانند لوح فشرده تصویری این مراسم را از عکاسی لحظه ها واقع در چهارراه  بنیاد شهید به مدیریت آقای ضرغامی تهیه فرمایند.

اینک شمه ای از مراسم اعیاد شعبانیه به روایت تصویر:

 

01

سخنرانی

03

گروه شیدا

مسابقات زنده

تقدیر از جانبازان و آزادگان

اجرای تئاتر

اجرای تئاتر  

019


91/4/5::: 6:22 ع
نظر()