سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از کشتار برهد دیرتر پاید و بیشتر زاید . [نهج البلاغه]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :21
مهمانان دیروز :61
کل مهمانان :278581
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/2/12
8:33 ص
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا بر همگان تسلیت و تعزیت باد.

تا که نامت بر زبان آمد ، زبان آتش گرفت / سوختم چندان که مغز استخوان آتش گرفت

حیدر آمدخاک همچون باد ، گرم گریه شد / خواست تا غسلت دهد ، آب روان آتش گرفت

در روزگارانی که دغدغه های گونه‌گون مجال آن را نمی‌دهد تا خاکیان به اندیشه های نو و والا برسند و بتوانند خود را در میان این همه دغدغه عاری از هر نوع زشتی و کدورت نمایند و چونان بزرگان دین با اخلاق و سرشتی نیکو به هم عشق ورزند و با هم مانوس گردند در ایامی هستیم که پر از حالت های عرفانی و روحانی است. انسان می‌خواهد تا با درک این زمان به اوج کمال و عظمت برسد. در ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داریم و با نهایت تاسف و تاثر به سوگ نشسته‌ایم و در غم سالروز شهادت بی بی دو عالم اشک از چشمانمان جاری است.

در این میان سال گذشته سالی سنگین و داغدار برای چشام بود سالی که خانواده های چشامی تا به حال کمتر دیده بودند ولی افسوس که هیچ کس به بطن قضیه نمی‌نگرد که در این داستان بس رازهای نیکو و جاودانه ای نهفته است برای کسانی که کمی تامل نمایند و بدان فکر کنند. تمامی مرحومین را  خدایشان بیامرزد و از خداوند منان برای آنان و خانواده های محترمشان اجر جزیل همراه با صبر ابدی خواستاریم.

در همین راستا وب سایت چشام مراتب تسلیت و آمرزش الهی را از خداوند منان برای خانواده های چشامی عزیز و گرانقدر دارد.


91/2/4::: 10:8 ص
نظر()