سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :22
مهمانان دیروز :42
کل مهمانان :277906
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/1/30
5:30 ع
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

این مسابقات با عنوان جام پاسداشت شهدای چشام  با حضور 9 تیم از روستاهای چشام، شهرآباد، فیض‌آباد و باقرآباد در 2 گروه؛ از روز اول فروردین ماه 91 تا هشتم همین ماه ادامه یافت و در پایان تیم رئال باقرآباد به مقام قهرمانی، تیم لیونل چشام به مقام نایب قهرمانی و تیم شهدای چشام به مقام سومی رسید. تیم اخلاق نیز تیم کانون فرهنگی هنری چشام و داور برتر نیز سیدمجید چشمی معرفی شدند.

گروه اول:  پسران دوست داشتنی باقرآباد، فرهنگیان چشام، لیونل چشام، فیض‌آباد، لاله های کبود چشام.

گروه دوم: رئال باقرآباد – شهدای چشام، کانون فرهنگی هنری چشام، شهرآباد.

جوایز این مسابقات:

دو سوم پول جمع‌آوری شده از مرحله ثبت‌نام تیم‌ها به تیم اول و یک سوم به تیم دوم اختصاص یافت و نیز جوایز تیم سوم و سه داور برتر را نیز سرهنگ دوم پاسدار برادر غلامرضا چشمی متقبل شدند.

 

با تشکر از ابوالفضل چشمی(مسئول تربیت بدنی بسیج چشام) و آقایان: فرزام(داور پیشکسوت)، هادی مقیسه و علیرضا چشمی و تمامی ورزشکاران و کسانیکه در برگزاری این مسابقات همت گماشتند.


91/1/16::: 10:52 ص
نظر()