سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و طلحه و زبیر بدو گفتند با تو بیعت مى‏کنیم به شرط آنکه ما را در خلافت شریک کنى ، فرمود : ] نه ، لیکن شما شریکید در نیرو بخشیدن و یارى از شما خواستن ، و دو یارید به هنگام ناتوانى و به سختى درماندن . [نهج البلاغه]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :12
مهمانان دیروز :6
کل مهمانان :277392
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/1/9
4:41 ع
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

گزارش مکتوب مسابقات جام نوروز 92شهدای روستای چشام(چشمان بیدار کویر)  به زبان سید مجید چشمی مسئول اجرایی مسابقات:

این مسابقات در تاریخ 2 فروردین 92 با شرکت 8تیم در قالب دو گروه چهارتایی برگزار شد که نهایتا در تاریخ 7 فروردین ماه با قهرمانی تیم سردار الهامی نژاد صدخرو، نایب قهرمانی پسران دوست داشتنی باقرآباد و کسب مقام سومی تیم رئال باقرآباد به پایان رسید.

در طی این دوره مسابقات آقای پرویز کارگر به عنوان بازیکن اخلاق، مهدی نوروزی نژاد بهترین دروازه بان و آقای مرتضی آردم عنوان آقای گل و بازیکن فنی را بدست آوردند.

نکته ای که باید در این دوره به آن اشاره شود عدم همکاری مسئولین روستا و کم توجهی و گاها بی توجهی آنهاست که شدیدا موجبات دل سردی کادر اجرایی مسابقات به دنبال داشت و تنها کسی که در این مسابقات حامی و همراه ما بود جناب آقای رمضانعلی چشمی مسئول پایگاه مقاومت بسیج روستا که کمک های معنوی و مادی ایشان بسیار سازنده بود مابقی مسئولین همانند چند سال گذشته که شاهد آن بوده ام دنبال گرفتن عکس یادگاری هستند و برایشان مهم نیست که می شود و چه خواهد شد. ضمن اینکه کادر اجرایی مسابقات: آقایان هادی مقیسه و ابوالفضل چشمی مراجعاتی به آنها نیز داشته اند ولی بی ثمر و بی فاید بوده است.

نکته قابل اهمیت در این مسابقات اجرای قانون فوتسال و 5 بازیکن فعال بود و این آمادگی را فراهم کرد که در آینده اگر سالن ورزشی روستا به بهره برداری برسد بتوانیم این مسابقات را به نحو احسن برگزار نماییم.

در آخر تشکر خود را از آقایان: هادی مقیسه، ابوالفضل چشمی، جواد چشمی و حامد ربانی خواه(هم به عنوان بازیکن پدیده به لحاظ سن کم و کمک در اجرای مسابقات و ... ) اعلام می دارم و آرزوی موفقیت روزافزون برای خود و خانوادشون دارم و امیدوارم دوستان کمی به خودشون بیان و حداقل اگه نمیخان کمکی کنن کسانی که اومدن دلسوزی می کنن برای بحث فوتبال و ورزش؛ پیرو کلام رهبر معظم انقلاب که می فرمایند: انتظار من از جوانان 3 چیز است، تحصیل، تهذیب و ورزش. حداقل بخاطر کلام رهبر انقلاب هم که شده لااقل سنگ اندازی نکنند.

و نکته آخر اینکه برخی از تیم های مطرح مانند تیم فرهنگیان و شهدا پول ورود به مسابقات خود را کامل پرداخت نکردند و ما را در روز آخر با مشکل نقدینگی روبرو کردند.

با تشکر از لطف شما

اینک تصاویر این رویداد:

اختتامیه مسابقات جام نوروز 92

اختتامیه مسابقات جام نوروز 92

اختتامیه مسابقات جام نوروز 92

اختتامیه مسابقات جام نوروز 92

اختتامیه مسابقات جام نوروز 92

اختتامیه مسابقات جام نوروز 92

اختتامیه مسابقات جام نوروز 92

عکاس: برادر رمضان چشمی(مسئول پایگاه بسیج شهدای چشام)


92/1/15::: 9:0 ع
نظر()
  
  

شورای ورزشی روستای چشام برگزار می‌کند:

به مناسبت عید باستانی نوروز91  همچون چند سال گذشته، امسال نیز مسابقات فوتسال جام نوروز در محل استادیوم فرهنگی ورزشی روستای چشام برگزار می‌گردد.

به اطلاع ورزش دوستان و ورزشکاران منطقه داورزن به خصوص بلوک پایین منطقه داورزن(روستاهای نامن تا باقرآباد) می‌رساند جهت ثبت نام به آقای علیرضا چشمی مراجعه نموده و یا با شماره 09371853060 تماس حاصل فرمایید.

شرایط تیم‌ها و مسابقه:

•1.       شرایط بازی مشابه با مسابقات فوتسال می‌باشد.

•2.       تعداد بازیکن هر تیم 8 نفر می‌باشد.

•3.       هر تیم بایستی دارای لباس متحد الشکل باشد.

•4.       هزینه پرداختی هر تیم 40000تومان(چهل هزار تومان) می‌باشد.

زمان ثبت نام: از تاریخ 23 اسفندماه 90 لغایت 25 اسفندماه 90 می باشد.

زمان قرعه کشی و زمان بندی مسابقات و شناختن حریفان تیم‌ها، 26 اسفندماه 90 می باشد.

زمان شروع مسابقات از تاریخ 28 اسفندماه 90   لغایت 5 فروردین91 می‌باشد.

**نحوه بازی(حذفی، دوره‌ای و ...) در روز قرعه کشی با حضور نماینده هر تیم مشخص می‌شود.**

 

با تشکر

شورای ورزشی روستای چشام


90/12/23::: 9:40 ص
نظر()
  
  

بازتاب قهرمانی دو برادر چشمی (علی و محمد بروغنی) در مسابقات کاراته شوتوکان J.K.A سبزوار در مسابقات کشوری در ضمیمه روزنامه جام جم چهارشنبه 6 مهر 1390


  
  

چندی پیش باخبر شدیم دو برادر عزیز و دوست داشتنی با پشتکار و تلاش زیاد در کنار درس و مدرسه در عرصه ی ورزش نیز صاحب عناوینی گرانبها شده اند که بخشی از این عزم والا را به تصویر کشیدیم.

علی بروغنی دانش آموز مقطع دبیرستان

محمد بروغنی دانش آموز مقطع ابتدایی

با اظهار تقدیر و تشکر خدمت خانواده محترم حسین بروغنی که این خبر را در اختیار ما قرار دادند.

ارسالی از : برادر عزیز آقای ابوالفضل چشمی عباس

 


90/8/24::: 8:0 ع
نظر()