سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ دنیای پست را از قلبم برکَن که از آنچه نزد توست، باز می دارد و مانع جستجوی وسیله رسیدن به تو می گردد و نزدیک شدن به تو را از یاد می بَرَد. [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :12
مهمانان دیروز :42
کل مهمانان :277896
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/1/30
9:38 ص
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

اولین دوره نمایشگاه های کانون های فرهنگی هنری شهرستان سبزوار از تاریخ 18 لغایت 20 شهریور ماه در محل اداره ارشاد سبزوار برگزار شد.

در این نمایشگاه از 18 کانون فعال و برتر سطح شهرستان دعوت به عمل آمد تا دستاوردها و داشته های خود را به نمایش بگذارند. روستای چشام نیز در این میان به انجام فعالیت پرداخت و جزو 10 کانون برتر نمایشگاه دار شناخته شد و جناب آقای عبدالهی رئیس امور مساجد و کانون های خراسان رضوی نمایشگاه چشام را پر صلابت و تاثیر گذار و بسیار خوب برای آشنا سازی نسل جوان امروزی با تاریخ و سنن و آداب گذشتگان برشمرد.

در مراسم افتتاحیه این مراسم گروه موسیقی سنتی شیدا(سید حمید علوی تبار, مهدی ربانی خواه و علی چشمی) به اجرای برنامه پرداخت.

اینک تصاویری از این حضور:


91/6/20::: 12:57 ع
نظر()