سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، چرکی و ژولیدگی را دشمن می دارد . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :8
مهمانان دیروز :25
کل مهمانان :277413
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/1/10
8:9 ص
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

احسان چشمی نوجوان 13ساله سبزواری شرکت کننده در آزمون ممتاز خطاطی

 

آزمون انجمن خوشنویسان سبزوار همزمان با کل کشور در محل انجمن خوشنویسان در مجتمع فرهنگی وهنری اسرار با حضور نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این آزمون59 هنر جوی خوشنویس در دوره های مقدماتی، متوسط، خوش، نستعلیق عالی، کتابت عالی، خط دوم عالی، نستعلیق ممتاز، کتابت ممتاز و خط دوم ممتاز شرکت کردند. برای اولین بار در شهرستان سبزوارکوچکترین هنر جوی انجمن خوش نویسان سبزوار احسان چشمی که پس از مدت زمان کوتاهی(یک سال واندی) موفق شد به دوره ممتاز راه پیدا کند جزء شرکت کنندگان در این آزمون بود.

احسان چشمی

انجمن خوشنویسان سبزوار نیز با جدیت از این هنرجویان به خصوص از قشر نوجوان وجوان شهرستان حمایت کرده ودر همین راستا به منظور تشویق وترغیب این هنرآموز نوجوان در حضور اعضای انجمن ونماینده اداره هدیه ای از طرف رئیس انجمن خوشنویسان سبزوار استاد شرافت به احسان چشمی تقدیم شد. گفتنی است احسان چشمی از شاگردان استاد زارعی از مدرسان انجمن خوشنویسان متولد 1377 می باشد که در سن 13 سالگی وکلاس دوم راهنمایی موفق شد برای اولین بار در شهرستا ن سبزوار به آزمون دوره ممتازراه پیدا کند. (احسان چشمی فرزند حسین عبدالله)

لینک خبر


90/11/23::: 6:19 ع
نظر()