سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، قدرت تشخیص اخلاقی و نمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :27
مهمانان دیروز :25
کل مهمانان :277432
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/1/10
5:20 ع
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

قریب به 60 سال است که جوانان و نوجوانان چشام به فوتبال علاقه وافری نشان می‌دهند ولی چه سود که هیچ کس به فکرشان نیست و قدمی برایشان جلو نمی‌گذارد. اگر پای حرف این عاشقان سینه چاک بنشینی و به درد دلهای آنها گوش بسپاری درمی‌یابی که با چه علاقه ای هر روز عصر دور هم جمع می‌شوند و در مدرسه ابتدایی و دبیرستان به بازی مشغول می‌شوند.

حدود سال 82 بود که کلنگ استادیوم ورزشی چشام زده شد در ابتدا بودجه ای معادل 10 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده بود تا اطراف آن دیوارکشی شود و رختکن برای بازیکنان درست شود ولی بعد از یک سال پول آن صرف تنها یک اتاق 20 متری شد و دیگر ...

5

سال 86 بود که دوباره بودجه ای در حدود 5 میلیون تومان اختصاص داده شد و تنها بخشی از اطراف استادیوم تا ارتفاع 1 متر سنگ چینی شد و دیگر ...

4

در حال حاضر که در بحبوحه‌ی انتخابات نمایندگان مجلس هستیم زمزمه‌ای برای این استادیوم غریب و دورافتاده به گوش می‌رسد که اعتباری معادل 10 میلیون تومان برای آن اختصاص داده شده است که امیدواریم این بار نیز همانند دفعات قبل به بیراهه‌ها نرود؛ چرا که اگر دنبال جلوگیری از انحرافات جوانان و نوجوانان هستیم نباید بگذاریم هر مسئولی با سلیقه خودش این پول‌ها را به باد دهد.

به خاطر این بی‌مهری‌ها بازیکنان قید استادیوم را زده‌اند و بدون هیچ گونه چشم‌داشتی از مسئولین تراز اول شهر  هر روز با هم در مدارس ابتدایی و دبیرستان روستا با اجازه مدیران مدارس به بازی می‌پردازند و البته قدردان زحمات مدیران مدرسه نیز هستند.

قابل توجه نمایندگان مجلس شهرستان در دوره بعد:

اگر بنا به هر دلیلی به مجلس پای گذاشتید یادتان نرود که استادیوم ورزشی روستای چشام بعد از 8 سال فقط تنها یک زمین خاکی دارد که آن هم نامطلوب است و برای بازی مناسب نیست.

تصاویری از مسابقه فوتبال جوانان روستای چشام با جوانان روستای باقرآباد:

 1

2

3


90/11/6::: 7:20 ع
نظر()