سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ویژگیهای مؤمن آن است که از حرامها پاک باشد و در شبهه ها توقف کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ به علی علیه السلام ـ]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :14
مهمانان دیروز :59
کل مهمانان :278087
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/2/6
5:28 ص
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

کجایید ای شهیدان خدایی                              بلا جویان دشت کربلایی

کجایید ای بلاجویان عاشق                               پرنده‏تر زمرغان هوایی    

باز هم شهیدان مایه‌ی برکت و خیری برای پیشرفت و آبادانی روستای چشام شدند در این راستا بزرگان و اهالی علم روستا بر آن شدند تا با برپایی کنگره شهیدان تحولی شگرف در توسعه روستا بردارند با همکاری آحاد مردم و مسئولین محترم من‌الجمله شورا و دهیار محترم.

در این رابطه می‌بایست ضمن قدردانی از کلیه کسانی که این همایش را در فکر و اندیشه خود طرح ریزی و برنامه ریزی نمودند تا فی‌الحال که در شرف برپایی آن باشیم که طرح‌های بسیار جالب و خوبی در کنار آن قابل اجرا می‌باشد.

در آینده نزدیک طرح‌های قابل اجرا را باز خواهیم گفت.

در ضمن سایت مستقلی برای روستای چشام در تمام زمینه‌ها (اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... )در دست ساخت داریم که با تکمیل شدن آن اعلام خواهیم نمود.

از تمامی کسانی که طرح‏هایی منطبق با این عناوین دارند تقاضا داریم تا ما را یاری نمایند.

با آرزوی پیشرفت و آبادانی روستای چشام.