سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به پنج چیز سفارش مى‏کنم که اگر براى دسترسى بدان رنج سفر را بر خود هموار کنید ، در خور است : هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد ، و جز از گناه خود نترسد ، و چون کسى را چیزى پرسند که نداند شرم نکند که گوید ندانم ، و هیچ کس شرم نکند از آنکه چیزى را که نمى‏داند بیاموزد ، و بر شما باد به شکیبایى که شکیبایى ایمان را چون سر است تن را ، و سودى نیست تنى را که آن را سر نبود ، و نه در ایمانى که با شکیبایى همبر نبود . [نهج البلاغه]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :16
مهمانان دیروز :25
کل مهمانان :277421
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/1/10
12:16 ع
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

مراسم اعتکاف برای دومین سال در روستا تنها با حضور گسترده بانوان انجام گرفت و بازتاب خوبی نیز داشت. 

بخشی از تصاویر اعتکاف 92:

مراسم اعتکاف چشام

مراسم اعتکاف

مراسم اعتکاف

مراسم اعتکاف چشام

مراسم اعتکاف چشام

مراسم اعتکاف چشام

مراسم اعتکاف

مراسم اعتکاف چشام

تشکر ویژه از: مسئولین محترم روستا، پایگاه مقاومت بسیج شهدا و هانیه چشام، کانون فرهنگی هنری و دارالقرآن و نیر تمامی کسانی که از این مراسم معنوی حمایت نمودند.


92/3/9::: 7:13 ع
نظر()