سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زینت توانگران و توانگری مستمندان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :18
مهمانان دیروز :10
کل مهمانان :277840
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/1/28
9:0 ع
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

هیئت امنای توسعه و عمران و آبادانی روستا تشکیل شد. این تشکّل اهم فعالیتش حذف هزینه‌های نابجا و اضافی مراسمات عزا، جشن و ... می‌باشد. در اولین اقدام عملی این تشکّل و البته استقبال گرم خانواده مرحومه طوبی چشمی مادر شهید اکبر چشمی افراد ذیل با تقدیم هزینه چاپ بنر،آگهی ترحیم و ... به این تشکّل، عرض تسلیت متفاوتی ابراز داشتند:

خانواده های محترم: مرحوم حاج محمد چشمی عباس، مرحوم طوبی چشمی، کاظم چشمی صفر، حاج محمد چشمی(شورا)، شهید حسن چشمی، علی چشمی عبدالعلا، محمدرضا چشمی قانونی، اصغر چشمی، ابوالحسن چشمی، حسن چشمی کربلایی علی و نیز اعضای محترم شورا و حوزه امام سجاد صدخرو و پایگاه مقاومت بسیج و اهالی ماهنامه فریاد و کانون فرهنگی هنری روستای چشام که جمعا مبلغ 370 هزار تومان جمع آوری شد و به حساب مستقر در پست بانک روستا واریز شد.

صاحبان حساب این هیئت در پست بانک روستا: آقایان علی اصغر چشمی، حسن ربانی خواه و حسن سلیمانی چشم. که برای برداشت از حساب امضای حداقل 2 نفر باید باشد.

لطفا؛ نظرات خود، جهت استفاده هر چه بهتر از درآمدهای واریز شده به این حساب را با ما در میان بگذارید تا راهنمایی برای اعضای هیئت امنای توسعه و عمران و آبادانی روستای چشام گردد.


92/2/30::: 8:22 ع
نظر()