سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه با دانشمندان در آمیزد، بزرگش شمرند و هرکه با فرومایگان درآمیزد، پستش بدارند . [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به امام حسین علیه السلام ـ]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :23
مهمانان دیروز :19
کل مهمانان :278002
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/2/4
6:21 ع
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

بدلیل اصرار مسئولین شهرستان داورزن امسال مراسم روز 22 بهمن(راهپیمایی) که هر ساله در روستا با استقبال بی نظیر مردم خونگرم برگزار می شد، برگزار نشد و آنان خواستار حضور مردم روستا در این  شهرستان شدند. اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار و مدیران پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری روستا تصمیم گرفتند که در شب 22 بهمن مراسم یادبودی برگزار نمودند.

این مراسم با نوای قرآن کریم(برادر م.ر) شروع شد و با طنین انداز شدن سرود ملی ایران همه از جا بلند شدند. در ادامه مراسم, خانم فاطمه چشمی(دانش آموز ابتدایی) دکلمه ای 5 دقیقه ای در خصوص شهیدان انقلاب اجرا نمود و حجت چشمی در یک بخش 10 دقیقه ای به ارائه برنامه طنر پرداخت و در ادامه مسابقه ای تحت عنوان فجر نور با جضور بزرگان روستا برگزار شد. در ادامه برنامه جوایزی به شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی اعطا شد و در پایان نیز شیخ حسن ایزی(روحانی روستا) به بیان ثمرات و ویژگیهای انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

و اینک تصاویری از این مراسم با شکوه در مسجد جامع بعد از اقامه نماز مغرب و عشا:

22 بهمن

22 بهمن

22 بهمن

22 بهمن

22 بهمن

22 بهمن

22 بهمن

22 بهمن

22 بهمن

22 بهمن

با تشکر ویژه از مسئولین گرانقدر روستا, پایگاه مقاومت بسیج, کانون فرهنگی هنری و خانه زینبیه روستای چشام


91/11/22::: 7:11 ع
نظر()