سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در پى جنازه‏اى مى‏رفت ، شنید مردى مى‏خندد فرمود : ] گویا مرگ را در دنیا بر جز ما نوشته‏اند ، و گویا حق را در آن بر عهده جز ما هشته‏اند ، و گویى آنچه از مردگان مى‏بینیم مسافرانند که به زودى نزد ما باز مى‏آیند ، و آنان را در گورهاشان جاى مى‏دهیم و میراثشان را مى‏خوریم ، پندارى ما از پس آنان جاودان به سر مى‏بریم . سپس پند هر پند و پند دهنده را فراموش مى‏کنیم و نشانه قهر بلا و آفت مى‏شویم . [نهج البلاغه]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :5
مهمانان دیروز :27
کل مهمانان :277916
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/1/31
8:59 ص
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

با عرض سلام و تبریک روز مرد و نیز تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی

به اطلاع جوانان و نوجوانان روستا می‌رساند کانون فرهنگی هنری روستای چشام بعد از تغییر مدیریت و انتصاب مدیر جدید جناب آقای رضا چشمی(خیاط) فعالیت‌های جدید و نوی را آغاز نموده است و مورد حمایت و تقدیر از سوی مردم روستا قرار گرفته است. در همین راستا ایشان فرم‌هایی را آماده نموده‌اند تا عزیزانی که علاقمندند در هر گونه فعالیتی من‌جمله فعالیت‌های هنری و نمایشی و فرهنگی و عمرانی و خدماتی و ... مشارکت نمایند فرم زیر را پر نموده و آنرا به آدرس پست الکترونیکی کانون فرهنگی روستا ارسال نمایند تا بتوانیم در مراسمات و مناسبت‌ها و فعالیت‌های مورد نطر از دوستان استفاده نماییم.

لینک دانلود فرم عضویت کانون فرهنگی هنری چشام

پست الکتروینک کانون فرهنگی چشام:                   kanounchesham@yahoo.com