سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، زنده ای میان مردگان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وب سایت
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

مهمانان امروز :2
مهمانان دیروز :10
کل مهمانان :277824
تعداد کل یاداشته ها : 212
103/1/28
8:49 ص
امکانات وب سایت

چت آنلاین



نیت کنید و اشاره فرمایید


دریافت کد ساعت

..
مشخصات مدیر وب سایت
 
مهدی ربانی خواه[35]
چشام، روستایی است ایستاده بر کرانه کویر سبزوار از توابع بخش داورزن و یکی از چهار روستای بزرگ این بخش دیرینه. با پیشینه‏ای از فرهنگ، ادب و دانش؛ و آمیزه ای از دانایی، دینداری و دردمندی؛ مردمی خونگرم و بافرهنگ و محیطی مصفا و سرسبز. وجود رشته قناتها و باغهای میوه و کشتزارهای سرسبز، کویر را از صورت جغرافیای آن زدوده و ترنم زندگی و شور و سرزندگی را برای مردم به ارمغان آورده است. باشد که پاسش داریم و تداومش بخشیم.

طرح در دست اجرا - کلیک کنین
لوگوی دوستان
 

http://www.citna.ir/sites/default/files/Battlefield.jpgدر پی اقدام یک شرکت آمریکایی در تولید یک بازی کامپیوتری که در آن فرد بازی‌کننده باید به خاک ایران حمله کند، گروهی از جوانان ایرانی با تهیه یک طومار اینترنتی خواهان عذرخواهی رسمی این شرکت شدند.

نویسندگان بیانیه در ادامه نوشته‌اند: «برای ما قابل درک است که داستان یک بازی ویدئویی، تخیلی است و قرار نیست لزوما با واقعیت‌های بیرونی تطبیق داشته باشد، اما در این مورد خاص اتفاق ناگواری در حال رخ دادن است که دلیل اصلی اعتراض ما است: ما فکر می کنیم در شرایط فعلی جهانی، تمرکز بر کشور ایران به عنوان سرزمینی متخاصم و تروریست به هیچ عنوان در راستای جلب اعتماد جهانی و نزدیکی انسان‌ها در مناطق مختلف دنیا به یکدیگر نیست.»

در ادامه آمده است: «این بازی گرچه در دنیایی خیالی رخ می‌دهد، اما تاثیری واقعی بر ذهن میلیون‌ها گیمر از کشورهای مختلف می‌گذارند که شناختی از منطقه خاورمیانه و سرزمین ایران ندارند. بنابراین همین تصاویر تخیلی برای آن‌ها تصویری واقعی و قضاوتی اخلاقی درباره ایرانی‌ها می سازد. آن هم در شرایطی که ایالات متحده آمریکا با تبلیغات نادرست سیاسی علیه کشور ما، تلاش می‌کند فضای رسانه‌ای جهان را تحت تاثیر قرار دهد.»

نویسندگان این بیانیه، خواسته‌های خود را به این شرح اعلام داشته‌اند: «ما جوانان ایرانی که مانند بسیاری از هم سالانمان در دیگر نقاط دنیا، همراه با تکنولوژی های روز پیش آمده‌ایم و بر آن ها مسلط هستیم، نسبت به ارائه این تصویر نادرست و دور از حقیقت اعتراض داریم و از شرکت EA (الکترونیک‌ آرتز)می‌خواهیم ضمن عذرخواهی از این اقدام، در بیانیه ای رسمی برای گیمرهای دیگر نقاط دنیا توضیح دهد داستان این بازی و وقایع آن هیچ نسبتی با واقعیت کشور صلح‌طلب باسابقه و پیشرو ایران ندارد.»

کلیه افرادی که خواهان پیوستن به این موج اعتراضی و امضای این بیانیه اینترنتی هستند، می‌توانند به آدرس زیر مراجعه کنند: http://www.ipetitions.com/petition/againstbattlefield3/

بازی ویدیویی «بتلفید 3» یا «میدان نبرد 3» یک بازی تیراندازی اول شخص از سری بازی‌های «بتلفیلد» است. این بازی از 25 اکتبر (سوم آبان) در ایالات متحده و از 28 اکتبر (ششم آبان) در بریتانیا توزیع شده است.

منبع: http://tahapatogh.mihanblog.com